Lefkadamia


Αγαθοκώλης ο κύριος που πούλαγε πορτοκάλια, μήλα και άλλα φρούτα..Με βήμα ολο σκέρτσο και φούστα τριζάτη ως το γόνατο η κυρία πλησιάζει στο πάγκο...
-Καλέ βάλτε μου μήλα και πορτοκάλια,εσεις που τα ξέρετε...
-Βάλτε μόνη σας ολα είναι καλά...
-Εσεις να μου βάλετε...
-Δεν μπορώ γιατί εχω κόσμο...
Ακουσε το διάλογο το ζευγάρι που έφθασε για φρούτα. Η κυρία επέμενε να της βάλει φρούτα. Εχασε την υπομονή του ο άνδρας και λέει στο μανάβη:
-Δεν μου λες μήπως είσαι μαλάκας;
-Σας παρακαλώ κύριε...
-Η κυρία σου τα ρίχνει,δεν νιώθεις;
-Αχ καλέ τι ωραία που τα λέτε απαντάει η κυρία...
Ο μανάβης έμεινε ξύλο...
Η κυρία λέει στο μανάβη,εξυπηρέτησε την κυρία...
Ο κύριος που συνόδευε τη κυρία της λέει:
-Η κυρία εξυπηρετήτε μόνη της...
-Τι την έχετε;
-Είναι συζυγός μου...
-Πως σας επιτρέπει να μιλάτε ετσι σε μια κυρία;;
΄-Μου επιτρέπει γιατί δεν είστε κυρία...
Το ζευγάρι έφυγε... Μετά απο μισή ώρα γυρνούσε για το σπίτι. Η κυρία ήταν ακόμη εκει...

Categories:

Leave a Reply